Jogg runt Kvällsjön

Efter en ganska så stillasittande dag med tågresa, bebisgos och snack med släkten stack jag ut på en runda runt fina lilla Kvällsjön igår. Det var en fin kväll, lite blåsigt. Betydligt vackrare att springa på landet runt en sjö än mitt i Salabacke! Eftersom Kvällsjön är en liten pöl förlängde jag sträckan genom att ta mig halvvägs till Matfors och tillbaka. Det blev en skön runda på 3,3 kilometer och även fast jag fick gå lite tre gånger känner jag mig nöjd. Typ sjuminuterstempo. Tillbaka på gården hittade jag en liten sluttning på gräsmattan där jag gjorde 10 helt okej armhävningar på tå. Sen öppnade sig himlen och hällregnet kom. Ibland ska man ha lite tur också! 

En reaktion på ”Jogg runt Kvällsjön

Kommentera

