En gång i Köpenhamn

p1090292Sitter och kollar igenom bilder i datorn och inser att jag har glömt berätta om resan i somras! Vi var ju i Köpenhamn (+ Österlen och Malmö) och det var fantastiskt trevligt. Inte ett enda ord har jag skrivit om det och nu vet jag inte vad jag ska skriva. Funderar på hur jag ska börja. Det kommer bilder, det kan jag säga. Och det var varmt och jag hade sjuukt ont i fötterna.. Och jag köpte inte glajjerna på bilden, även fast de klädde mig fantastiskt bra!

Kommentera

