Söndagsjogg

IMG_1830Så var det helg igen och jag drog med Klas på en sväng i spåret på Fålhagens IP. Fick ju mersmak för det här med att träna tillsammans förra helgen. Det fina med att springa på Fålhagen, runt, runt, är att vi kan vara där och träna samtidigt men på våra egna villkor. En kul tanke framöver kan vara att Klas ska försöka varva mig och jag ska försöka undvika det. Vi hade ätit lite för nyligen så det var tungt för oss båda. Och så var det ju sjukt varmt. Men det blev närmare fyra kilometer för mig på 28 minuter och det får jag vara nöjd med. Orkade inte lufsa på några långa stunder utan körde träning med mer intervallkaraktär 😉

Körde träning med bling eftersom jag glömde ta av mina armband innan vi stack hemifrån. Lite glitter i spåret har ingen mått dåligt av.

Kommentera

