Intervaller

IMG_1726Vi tränade ihop en sväng igår. Jättekul tycker jag! Klas sprang först ett pass och sen sågs vi vid cirkuslekplatsen för att  köra backintervaller i den alldeles för branta backen. Jag joggade dit och medan jag väntade på att Klas skulle dyka upp körde jag bulgariska utfall och vanliga knäböj (bara för att trötta ut musklerna lite i förväg, hehe..). Sen blev det 10 backintervaller innan vi joggade hem igen. Sjukt långsamt för Klas, men bra tempo för mig. Jag blev väldigt trött. Det bästa av allt, jag fick inte mer ont i ryggen efter passet och sov gott på natten. Idag har jag inte heller haft mer ont. Underbart. Och idag, lite lagom skön träningsvärk i lår och rumpa. Jag är nöjd. Och passet gav mersmak!

Kommentera

