Semester bucket list

IMG_1720Det känns overkligt, men nu är semestern här. Den fruktansvärda händelsen i Nice lade sordin på första semesterkvällen så det där semesterpirret infann sig inte riktigt, men det känns såklart väldigt skönt med fyra veckors ledigt. Den här semestern tänker jag försöka hinna med en del grejer. Nämligen; gå barfota eller i sandaler ofta, äta mycket glass, och många jordgubbar, träna två gånger per vecka, sitta ute länge på kvällarna på kollo, åka till Stockholm och hälsa på Staffan och Jessica (och lilla bulan Alicia), rida minst en gång, gå på auktion (redan avprickat!), lyssna på alla Sommar-program, bada minst en gång (gärna fler), ta en sväng till Sköle för att få uppleva de ljusa sommarkvällarna, titta på Bron säsong 3, plocka blåbär hos Sanna och Thomas, och såklart gå och lägga mig när jag vill och sova tills jag vaknar av mig själv.

Bild från idag när vi blev bjudna på våfflor med jordgubbar och grädde hos svärmor efter auktionen! 

En reaktion på ”Semester bucket list

Kommentera

