Komma igång

IMG_1639Plötsligt hände det. Jag gick till gymet. Ända sedan jag fick den där järninfusionen i våras har jag haft mer ont. Vet inte om det har något samband, men jag tror att det kan bli så.  Hur som helst så far min motivation åt fanders när jag har ont. Det är så TRÅKIGT. Men idag var jag i alla fall där och det gick bra. Jag överraskade mig själv genom att faktiskt ta det lugnt. Mjuk träning och inte så tungt. Inte så många repetitioner. Trodde för övrigt att behandlingen för bröstbenet som jag fick i torsdags hade haft effekt, men nu vet jag inte.  Vi får se vad som händer.

För övrigt, fjorton arbetspass till semestern and counting..

Kommentera

