Brännboll

P1070404Tjoho, vi spelade brännboll förra veckan. Så himla roligt! Det var väl femtom år sedan sist. Jag kan säga att det var en ovan känsla att rivstarta, springa fort och slå bollar. Mitt lag vann vilket såklart gjorde det ännu lite roligare. Spelar gärna igen i sommar, och det verkar inte omöjligt att det blir av för alla verkade ha kul! Visste att kroppen skulle strejka lite efteråt, men jag orkar inte bry mig så mycket. Är det roligt så är det oftast värt det. Ryggstrejken gav sig på ett par dagar men bröstbensvärken håller i sig än. Ska få behandling av naprapaten nästa gång om det fortfarande gör ont då.

P1070441När vi spelat färdig var det en donna som satte sig och pausade i mitt knä. Sötfian.

2 reaktioner på ”Brännboll

Kommentera

