10 fakta om mig själv

P1020524

Jag har fruktansvärt lätt att få låtar på hjärnan, eller kanske snarare delar av låtar som jag nynnar på om och om igen i en evighet. Läste någonstans att personer med neurotisk läggning har lättare att drabbas av detta. Hehe, vad vet jag..?

Jag gillar att gå barfota utomhus, och tycker att det är lite skönt-ont att gå på grus.

15072011-P1040497

Jag älskar att tjuvlyssna på vad folk pratar om på bussen och jag kommer ofta på mig själv med att titta in genom fönstret hos folk när jag är ute och går. Inte så trevligt kanske, men det är ju så roligt att se hur det ser ut hemma hos andra.

Jag byter alltid om till mysbyxor så fort jag kommit innanför dörren.

16072011-P1040740

Jag älskar att skratta så mycket att jag gråter. Befriande på något vis. Och jag kan absolut inte hålla mig om någon annan skrattar mycket. Ibland skrattar jag mest åt den som skrattar och inte så mycket åt det som var roligt från början.

Jag har gjort en deal med mig själv att undvika att googla symtom, för det leder bara till att jag blir nervös. Allt man googlar leder till cancer och död. Bättre då att ta reda på först om man faktiskt är sjuk eller inte.

Jag skulle på något sätt vilja jobba med att inspirera 65-plussare att börja styrketräna då det är en grupp som har otroligt mycket att vinna på det. En liten framtidsdröm kanske!

2009 09 16_2325

Jag tycker att det är lite läskigt att bada där jag inte kan gå i från stranden. Bryggbad är inte min grej. Kan finnas en massa otäckt där under ytan. Jag har på det stora hela väldigt mycket respekt för vatten och ogillar vågor.

Jag är väldigt trögstartad och har svårt att ta tag i saker som behöver göras. Väntar ofta till dess att det NÄSTAN är för sent. Utom när jag går på kortison, då går det undan! Jag får dock en väldig tillfredsställelse av att få saker gjorda i tid de få gånger jag får till det.

Jag ogillar som regel att träna tillsammans med andra. Kan dock sträcka mig till att gå till gymet samtidigt som någon annan, men då under förutsättning att vi kör våra egna pass.

1.Tio fakta om mig själv 2. Mitt drömresemål 3.Vad finns i min väska? 4. Mina ambitioner 5. Vad har jag gjort idag? 6. Min tro 7. Något jag längtar efter 8. En dag i mitt liv 9. Det här får mig att må bättre 10. Tankar om ordet hen 11. Det här tänker jag på idag 12. Något jag inte berättat tidigare 13. En gammal bild 14. Barndomsminne 15. Bilder från studenten 16. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 17. Om jag var en stor stenbumling skulle jag ligga i/på… 18. Något som är viktigt för mig 19. Mitt första kärlek 20. Dagens påminnelse 21. En god vän 22. Mina sämre sidor 23. Mina bättre sidor 24. Något i min favoritfärg 25. Ett ögonblick 26. Dagens tankar 27. Det här får mig att gråta 28. Saker jag vill göra under 2016 29. Detta skrattar jag alltid åt 30. Fem bra saker som hänt under de senaste månaderna 31. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Kommentera

