Inläggsinspiration

P1040674Ibland tycker jag det är trist att bara skriva om vad jag gjort den dagen eller senaste veckan. Därför har jag letat inspiration till andra teman till inlägg. Här är ett trettiotal som jag tänkte försöka täcka in. Grundtanken med en sån här lista är att det ska bli ett inlägg om dagen men det kommer jag aldrig få till så det får dyka upp lite hipp som happ när andan faller på. Tror det kan bli kul! Vilket ser du mest fram emot att läsa?
  1. Tio fakta om mig själv
  2. Mitt drömresemål
  3. Vad finns i min väska?
  4. Mina ambitioner
  5. Vad har jag gjort idag?
  6. Min tro
  7. Något jag längtar efter
  8. En dag i mitt liv
  9. Det här får mig att må bättre
  10. Tankar om ordet hen
  11. Det här tänker jag på idag
  12. Något jag inte berättat tidigare
  13. En gammal bild
  14. Barndomsminne
  15. Bilder från studenten
  16. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
  17. Om jag var en stor stenbumling skulle jag ligga i/på…
  18. Något som är viktigt för mig
  19. Mitt första kärlek
  20. Dagens påminnelse
  21. En god vän
  22. Mina sämre sidor
  23. Mina bättre sidor
  24. Något i min favoritfärg
  25. Ett ögonblick
  26. Dagens tankar
  27. Det här får mig att gråta
  28. Saker jag vill göra under 2016
  29. Detta skrattar jag alltid åt
  30. Fem bra saker som hänt under de senaste månaderna
  31. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

 

Kommentera

