And the stillasittande goes on..

sc000915e605Alltså, jag håller på att säcka ihop alldeles här! Ingen träning på snart tre veckor och det känns i kroppen vill jag lova. Så stel och öm i nacke och rygg. Hemska hemska. Behöver verkligen få komma igång med träningen nu. Idag är första dagen den här veckan (peppar, peppar..) som halsen inte ömmar så har jag riktig tur så kan det bli en sväng till gymet imorgon. Måste köpa nytt träningskort också!

Jag hade hoppats att jag skulle vara tillräckligt frisk för en tur på skidor nu i helgen men får hoppas att snön ligger kvar några veckor till så det hinns med. Jag vill röra på mig! Eftersom jag inte har några bilder att visa (hur spännande är det att fota stillasittande i en soffa?) fick det bli en gammal från 1986 när jag tog en sväng på snow racern. Hittar mycket skoj när jag redigerar foton!

Idag har vi varit och hälsat på hos Åke och Barbro som är på fastlandet en sväng. Vi blev bjudna på både lunch och fika. Sen en sväng på Gränby innan vi landade hemma igen. Ikväll kör vi ett parti Alfapet tror jag. Nu, lite rörlighetsövningar tror jag bestämt. Det kryper i kroppen..

2 reaktioner på ”And the stillasittande goes on..

  1. Å, va roligt att se det där fotot. Blir alldeles varm. Jag måste få kopia när du har möjlighet. Dvs på det du digitaliserat. Kram

    Skickat från min iPhone

    • Ja men visst är det kul att se! Tänkte att du nog skulle bli glad över en gammal bild. Vi får hitta något bra sätt att föra över bilderna sen när jag fått ordning på dem. Har redigerat klart 1981 nu i alla fall 🙂 Kram tillbaka

Kommentera

