Mitt i mellandagarna

P1060382

Kroppen börjar klaga på all inaktivitet och hosta den senaste veckan. Nacken ömmar, det stretar kring skuldrorna, det gör ont i bröstbenet och ryggen säger ifrån. SOM jag längtar efter att träna. Tack och lov verkar hostan börja lugna sig nu. Min dator sa ifrån härom veckan att jag har för mycket bilder sparade, så veckan har mestadels ägnats åt att rensa och redigera bilder faktiskt. Det kan ju också påverka skuldrorna, kan man tänka sig.

Igår var vi ner på stan och spanade in rean lite. Jag hittade en klänning, en topp och en kofta – naturligtvis inte på rea. Typiskt mig. Idag har vi hängt på Vålamagasinet och IKEA. Vårt mission var att hitta en rumsavdelare mellan matplats och vardagsrum. Vi hittade en väldigt oväntad variant. Ska visa sen när vi fått allt i ordning. Tror att det blir bra!

Kommentera

