Nu har det faktiskt hänt grejer

Jag har jobbat massor med min rörlighet i ryggen under det senaste halvåret, men framför allt under hösten. Främst är det bakåtböjningar jag haft på agendan och det ger så sakteliga resultat. Igår satt jag och sorterade bland gamla bilder i datorn och hittade något intressant.

P1030552

En ett år gammal bild på mig själv i en squat. Väldigt stel rygg och nacke. Och kettle bellen i ett påfrestande läge för ryggen.

IMG_0767 (1)

Och så bad jag Klas ta en bild idag när jag kom hem från PT-träningen. Ser ni skillnaden? Ryggen och nacken, mycket mer rörlighet. Och visst är jag inte fullt lika mager om armarna och överkroppen? Jag har lagt på mig 5-6 kilo i vikt i år. Tjoho!

Känns så bra. Stolt över mig själv faktiskt. Jag skulle inte gå så långt som att säga att jag är rörlig i ryggen, men det är åtminstone bra mycket bättre än det har varit!

3 reaktioner på ”Nu har det faktiskt hänt grejer

Kommentera

