Bloggar ikapp, pust!

IMG_0574

Lördagkväll och middagen håller på att lagas på Murargatan. Själv har jag förberett en förrätt som står redo i kylen. Blev lite rester efter min lunch idag, hehe.. Chaplin har ätit hisk till lunch. Han ”älfkar hisk”, som han säger. Lilla gubben. Som ni säkert har märkt så har bloggandet gått lite på halvfart här på sistone. Har inte kommit mig för helt enkelt. Så nu försöker jag uppdatera ikapp med sånt som hänt under sommaren och hösten. Ni som prenumererar märker säkert av det. Sorry för spam, men min blogg – jag bestämmer. Muhaha.. Eftersom jag ser bloggen mest som en dagbok vore det ju trist om halva sommaren och hösten föll i glömska.

Undrar om jag ska ta mig i kragen och röra ihop lite gottis till ikväll? Kommer garanterat visa bild om det blir något. Jag är som vanligt stolt som en tupp när jag lyckats prestera något i köket.

Kommentera

