När man försöker smita undan..

IMG_0429

Något jag har sjukt svårt med är att aktivera mina magmuskler. Det som oftast händer är att ryggen tar över och jag får ont. Av PT-Erik har jag fått övningar som jag ska göra för att träna på att aktivera magen. Väldigt basic övningar. Inte alls särskilt roliga men antagligen väldigt viktiga. Mitt senaste trick är att sätta på en bra podcast medan jag ligger där på golvet. Funkar rätt bra. Sist roade jag mig också med att ta selfies med Mynta. Lite ur fokus där ett tag, hehe..

Kommentera

