Hos frisören

IMG_0421

Igår var jag till frissan och fixade till både färg och frisyr. Det blev en brunare variant den här gången. Kul med lite förändring! Upptill syns det inte så mycket, det är tydligare framifrån. Lite mer markerat kring ansiktet och jag tycker ögonfärgen kommer fram bättre. Lite komiskt att vi hade missförstått varandra i bokningen. Hon trodde att jag bara ville färga håret medan jag var helt inne på att jag bokat både och. Som tur var så var jag sista kunden för dagen och hon var snäll och tog sig tid med även en klippning. Slutet gott…

IMG_0440

Efterfotot är taget innan klippningen, men det blev samma frisyr som sist.

Kommentera

