Lurkatter

  De här fyra djuren alltså. Vilket poker face de har! Klas var hemma och vände vid 17 idag. Nu vet jag att han förutom att ta in posten även matade katterna, men det visste jag inte när jag kom hem en halvtimme senare. Katterna glufsade glatt i sig portion nummer två på kort tid och har sedan sovit gott hela kvällen. Grattis djuren till den extra måltiden. Ni lurade brallorna av matte. 

Att Klas skickat sms och informerat mig om att katterna fått mat såg jag inte förrän nu flera timmar senare.. 

Kommentera

