Yes!

IMG_0341

Ville bara titta in och säga att jag har träningsvärk mellan skulderbladen idag. Så himla nöjd med det!! Fick tydligen bra kontakt igår på gymet 🙂 Körde uppvärmningsrodden som vanligt men det jag misstänker tog skruv var enarmsrodd på bänk. Jag försökte låta hanteln bara vila i handen för att minska risken att jag skulle dra med armen, och fokuserade verkligen på att dra ihop just skulderbladen. Det verkar ha hjälpt. Även armar och axlar fick sig en omgång med tricepsdrag i rep, stakmaskinen, bicepscurls, axellyft upp mot hakan med kettle bell och axelpressar med kettle bell. Det känns så där lagom skönt idag.

Nu ska jag käka lite gröt med kokosolja och blåbär och sen krypa till kojs. Godnatt!

Kommentera

