Roxette

IMG_9883

Det var bara februari när vi köpte biljetterna, och jag såg framför mig att det skulle vara en varm och solig julikväll när Roxette kom till Stockholm. Kanske skulle vi ta ett glas vin på en uteservering efteråt. Det spöregnade och blåste. Jag höll mig varm och torr med min nyinköpta regnponcho. Klas började ta in vatten så han fick köpa en ny och sätta under. Men strunt samma, förutom regnet var det helt fantastiskt!

IMG_9890

Det blev inte helt oväntat en riktig nostalgikväll. Så roligt! De spelade alla hits och publiken var på topp regnet till trots. Vad Marie och Per tyckte vet jag ju inte, men jag hoppas att de inte hade det alltför besvärligt där uppe på scenen. Mellan låtarna skrapades scenen på mängder av vatten och under en av de sista låtarna fick de bära ut en förstärkare som antagligen slutat fungera.

IMG_0107_2Like watercolors in the rain..

IMG_9901Dressed for success

IMG_9902The look!

Kommentera

