Oträning

IMG_9773

Den senaste veckan har det gått riktigt dåligt med träningen. Faktiskt har jag inte tränat alls. Klas har däremot varit duktig och kommit igång med löpningen igen. High five på det. Min främsta motivationssänkare är när jag har ont, och det har jag haft på sistone. Först fick jag superont i bröstryggen. Hittade musklerna där (bra!), men det blev någon snedreaktion som jag slutligen blev av med genom att extendera bröstryggen över en ihoprullad handduk. Sen världens nackspärr och på det ont i ryggen. Noll motivation till träning. Tror inte det hade varit så bra heller de här senaste dagarna, men idag hade det nog varit toppen. Istället mesade jag ihop och kom inte iväg. Känns inte alls bra i kroppen. Seg och trög. Imorgon är det dags. Så får det bli.

Nu skiner solen, tror jag ska sätta mig på balkongen en sväng. Sen ska vi ner på stan och käka lite och ta en öl.

Kommentera

