Friskis igen

 Äntligen tillbaka på Friskis! Det är så lugnt och skönt, stora öppna ytor och jag är glad att slippa den skräniga musiken på 24/7. Här vill jag vara. Ingen stress iväg som på förra stället. Efter tre pass börjar jag känna mig som hemma igen. Hittar maskiner, hantlar, gummiband och kettle bells som jag behöver. Igår blev det ett benpass. Det känns gött idag. Hej Friskis, jag har saknat dig.

2 reaktioner på ”Friskis igen

  1. Jag gjorde ett tappert försök att gå på ”Le friskis et svettis” i Bryssel häromdan, de kör gratis utejympa i parken. Kul! tänkte jag och min svenska kompis. Det var inte alls kul. Det var ”dans-fusion” och ett elände som vi genomled i exakt en och en halv låt innan vi diskret gled bakåt i gruppen och körde ett eget pass på gräsmattan bakom istället… Vi var de enda som var svettiga efter timmen. Jag trodde man kunde lita på friskis, men icke 🙂

Kommentera

