Om ni letar efter mig

IMG_9588

..så är jag på balkongen och låtsas ha semester. Alltså dessa underbara sommarkvällar. Love it. Jag kom på igår att det är ett utmärkt sätt att få semesterfeeling att sitta utomhus länge, länge på kvällen. Igår struntade jag fullständigt i om jag skulle vara trött idag för jag ville verkligen inte gå in.

Balkongen ja. Vi jobbar på att mysa till den. Klas har byggt en stor odlingslåda där det nu bor tomater, gurka och katter. Vi har två chiliplantor och ska sätta upp hyllor för blommor. Lite kuddar och fler lampor på det så har vi en underbar liten kvällsoas.

Kommentera

