Älsk på vädret

Efter en vår och första del av sommaren med kyla och regn blir en ju alldeles lyrisk över solen. Inte helt otippat är vi på kollo och planerar att stanna hela dagen. Jag har tagit en siesta i hängmattan efter att ha planterat och flyttat lite växter. Närapå att somna..

Nu ska jag vila vidare och fundera på om ontet i ryggen är just ont eller bara träningsvärk. Jag tror på det sista men brukar sällan lyckas få det så jag tvekar. Har i och för sig fått träningsvärk i magen och det får jag ju heller aldrig. Kanske att mitt halvdana pass igår blev rätt bra trots allt. Imorgon träning med PT Erik igen!

Kommentera

