PT-pass 4

IMG_9408

Rally hem efter jobbet, en sväng till IKEA för att byta spegeln till badrummet (20 minuter tur och retur, något slags rekord?) och sen direkt iväg till KeePTraining för ett pass med Erik. Jag var helt slut när jag kom fram. Men det är inget mot hur jag kände mig efter passet, fast då var jag trött på ett mycket bättre sätt. Förutom att kolla av hur det går med min träning på egen hand, och lite finjusteringar av övningar jag tycker är luriga, blev det fokus på rumpen. Jag fick bekanta mig med draken (googla draken funktionell träning, så finns de bilder). Med en 2 kilosvikt i ena handen pinade jag mig igenom 4×12 repetitioner på vardera benet. Fifan jag trodde jag skulle avlida. Jag trodde han skämtade när han efter första vändan sa att jag skulle köra tre vändor till. Den krampen i rumpan. Tänk er en nyfödd giraff på sina vingliga ben. Det var jag efter passet.

Kommentera

