Träna hemma funkar också ganska bra

IMG_9460

Brände iväg till gymet för att köra armar/axlar men jag blev inte insläppt. Fick det inte att funka med slussar och fingeravtryck fast jag försökte hur  många gånger som helst. Surnade till lite, och stressad var jag också. Som tur var är armar/axlar det pass av mina tre  som  passar bäst att köra hemma och så fick det bli. Lite för låg vikt blev det i biceps- och hammer curl, men huvudsaken är att jag genomförde passet trots motgångarna i slussen. Nu ska jag cykla iväg till mamma och duscha (ska bli SÅ skönt när badrummet är klart!) och sen sommarfest hos Åke och Barbro.

Kommentera

