Det regnar och regnar

IMG_9372

Maj och juni har inte direkt varit jätteupplyftande vädermässigt. Kallt och regnigt, och alla stormar sen.. Igår var vi på Bauhaus för att köpa toalettdörr, foder och en duschvägg. Precis när vi kom ut med alla grejer och skulle lasta in i bilen började det vräka ner. Allt blev blött och härligt. Sen kom värdens åskskur på kvällen. Somrigt förvisso, men hallå – solen och värmen?! Jag har nog glömt berätta att vi håller på att renovera badrummet? Jodå, i tisdags satte det igång mitt i nytt jobb med allt vad det innebär. Jag spenderar vardagsnätterna hos mamma då jag inte orkar med att tassa ner i källaren mitt i natta om jag skulle behöva gå på toa. Imorgon ska jag flytta hem igen över helgen. Skönt att sova i egen säng igen.

Nu tjatar Klas på mig att leta handfat för fullt. Vi har stött på patrull med det handfat vi hade beställt och nu börjar det brinna i knutarna. So long!

IMG_9369

Badrummet i tisdags. Upplyftande..

Kommentera

