PT-pass 2

Så himla kul det här är! Idag gick vi igenom de tre träningspass jag ska köra varje vecka så att jag vet hur övningarna ska göras. Jag blev väldigt trött i musklerna bara av genomgången. Tänk då hur det ska bli efter ett helt pass.. Största utmaningen är benböjsmönster för att jag är så stel i rotationen i bröstryggen och att klara around the world med vikt (första mål 1,25 kg). Idag kunde jag inte hålla båda armarna i luften när jag hade vikten i den ena. Övningen kändes bra i ryggen även utan vikt kan jag tala om 😉 Sammanfattningsvis känns passen väldigt bra och basic för mig. Så nöjd!

Kommentera

