Dripp dropp

IMG_8315

Brr. Jag känner mig lite ruggig här i soffan där jag slagit mig ner med en kopp te och (såklart) Malva i knät. Det har regnat halva eftermiddagen och jag tycker lite synd om alla som springer Blodomloppet idag. Det blir nog inte så mycket picknickande efteråt skulle jag tro..Nu ska jag påbörja ett nytt virkprojekt innan det är dags att laga middag. Jag visar sen om det blir bra!

..och nä, bilden är inte från idag. Jag tänkte jag skulle låtsas, men ser nu att de kala träden avslöjar mig. Jag får fram stämningen i alla fall! 

Kommentera

