Kisse på hyllan

P1040718

P1040719

P1040720

P1040723

P1040733

Kisse har en ny favoritplats på stringhyllan vid tv:n. Dit kommer solen på eftermiddagen och där är det skönt att ta en siesta. Det är så kul att Kisse är allt mer bekväm i lägenheten igen. Hon är inte ens särskilt främmande för en visit i soffan. Små steg framåt!

Det är svårt att fota en kisse som rör sig hela tiden. Skulle nog behöva lära mig att ställa in så att kameran knäpper bilder snabbare. Och så skulle jag behöva lära mig att snabbare ändra inställningarna. Okej. Först måste jag lära mig mer om att ändra inställningarna. Jag får nog ta del två i Klas fotokurs snart. 

Kommentera

