Fina Vilda på besök

IMG_0099

Vi hade Vilda på besök i lördags och det gick så himla bra. Duktig och fin böna. Nog saknade hon matte och husse en hel del, men jag tror att hon tyckte att vi var ganska okej också emellanåt. Så söt när hon kröp upp i mitt knä när vi fikade choklad. Jag tror bestämt att det var för att hon ville kramas och inte för att hon ville ha choklad. Hon fick naturligtvis inte smaka om någon blev orolig för det! Oj så glad hon blev när matte och husse kom och hämtade henne på kvällen. Och trött var hon också. Massor av nya intryck (hon sov som en stock hela kvällen). Vi lånar gärna igen!

Nu är det måndag morgon och en ledig sådan. Hurra, det bästa som finns. En extra dag efter helgen blir man ju så glad av! Nu ska jag städa inför virkkvällen ikväll och så ska jag iväg på ansiktksbehandling. Det har jag inte varit på någon gång så det blir spännande! 

En reaktion på ”Fina Vilda på besök

Kommentera

