När inga knipövningar hjälper

P1040738

Alltså denna snorinkontinens. Jag har ledsnat. Rinn, rinn. Hela tiden droppar det. Täppt till höger och så plötsligt täppt till vänster. Jag gör av med osedvanligt mycket pappersnäsdukar och känner mig som han i reklamen med ett helt rum fullt av snorpapper. Igår tog jag mig iväg till apoteket och köpte Nasonex som moster tipsat om. Det innehåller något kortisonliknande som ska verka avsvällande istället för vad det nu är de vanliga nässprayerna innehåller. Ska fungera bättre för sådana som jag som är känsliga för nässpray. Kanske funkar det. Jag sov i alla fall mycket bättre i natt än förra natten. Nu har det dragit igång igen.

Kampen mot snoret fortsätter.

Kommentera

