Tillbaka i verkligheten

IMG_8914

Fyra dagar går fort, men satan i gatan var trevligt det var med de fyra dagarna. Det var så pass trevligt att jag sökte en dryg veckas semester när jag kom tillbaka till jobbet igår. Blev genast på bättre humör. Min plan är att vara ledig från sista april (en torsdag) och hela första veckan i maj. Efter det kommer jag bara jobba tre veckor till innan det är dags att byta jobb. Det känns som att det kommer gå snabbt nu på slutet. Både roligt och tråkigt. Jag är lite ledsen att jag inte har någon att lämna över till ännu, det hade känts bra att få göra det. Någon som tar över alla mina farbröder och tanter. Vi får se hur det blir med den saken. Nu ägnar jag mig mycket åt att styra upp sånt som jag inte har  riktig ordning på och försöker avsluta pågående projekt. Det känns positivt och spännande att byta jobb. Och naturligtvis en aning läskigt också.

Idag slutade jag klockan 15 och cyklade direkt hem. Jag kände mig grymt sugen på en eftermiddag i soffan med virkning och lugn och ro. Har inte hunnit så långt som till virkningen än, men i övrigt har allt gått enligt planen.

Kommentera

