Det var tur lönen kom idag

Jag provade en jacka på MQ idag. Genast kom det fram en sån där jobbig säljare och skulle lägga sig i. Jag bestämde mig för att inte köpa jackan och suckade inombords när hon undrade om jag inte ville prova någon annan jacka istället. Var så nära att tacka nej, men för en gångs skull sa jag ja vilket slutade med att jag gick därifrån med jackan, två par jeans, en tröja, en skjorta och en t-shirt. Att hon dessutom gav mig rabatter som jag berättade att Klas redan utnyttjat igår (när han gick bananas i samma butik och registrerade poäng på mitt klubbkort) gjorde ju inte saken sämre. Så kan det gå när man träffar en sån där jobbig, men skittrevlig säljare!

Kommentera

