Nytt jobb!

IMG_8838

Nu är allt påskrivet och klart! Jag ska byta jobb i juni. Det var egentligen ingenting jag hade planerat att göra just nu, men möjligheten dök upp och när jag tänkte igenom det så kändes det som ett bra läge. Efter nästan fyra år på Attendo (i sommar) är det dags att se något nytt. Lite ny input och ny erfarenhet känns precis rätt just nu, även fast jag kommer sakna mina fina kollegor väldigt mycket. Det har inte varit ett lätt beslut att fatta av flera olika anledningar men nu när allt är klart så känns det bara kul och spännande!

Husläkargruppen Luthagsgården blir nya arbetsplatsen, en privat vårdcentral i Luthagen. Ett stenkast från mitt nuvarande jobb. Det är lite av en chansning då jag byter från en tillsvidareanställning till ett vikariat på ett år. Lite läskigt, men jag  tänker att jag flyter med och ser vad som händer. Arbetsmarknaden ser just nu väldigt ljus ut i min bransch så jag vågar byta.

2 reaktioner på ”Nytt jobb!

  1. Det ser bekant ut, är det gamla Elisabethsjukhuset vid Geijersgatan/Wallingatan? I så fall är det husläkarcentralen jag alltid gick till som liten, vi bodde ett kvarter därifrån. Parken på andra sidan Geijersgatan är den jag växte upp i 🙂 Grattis och så roligt, jag tycker det låter som helt rätt steg, bra satsat!

    • Tack Sanna! Det ska bli kul och spännande. Vilken gata bodde du på som liten? Jag vet inte om Elisabethsjukhuset har funnits i de lokalerna, men det ligger precis bredvid nuvarande Elisabethsjukhuset!

Kommentera

