Äntligen träningsvärk igen

P1030746

Tjoho, jag tog i tillräckligt på gymet igår för idag har jag skön träningsvärk i både rumpa och lår. Lite besviken att det inte känns mer i axlar/armar/rygg men får köra lite hårdare imorgon! Jag dissade det proppfulla tjejgymet och körde ute bland grabbarna (och några enstaka brudar) istället. Det var nästan roligare. Inte lika instängt. Det blev en del olika utfall och squats och så testade jag deadlift (eller nån variant av, i alla fall) med stång och det gick fint Den ska jag köra igen!

Idag var jag med om något intressant. Typ. Jag la ut lite kläder och skor till försäljning här om dagen i en sån där säljgrupp på Facebook. De var främst en dyr jacka som jag ville sälja och inte bara skänka bort. Direkt var det en som nappade och vi bestämde att vi skulle ses idag 17.30. Sju minuter över tiden hör hon av sig och säger att hon är på väg. 15 minuter över tiden hör jag av mig och frågar när hon kommer då jag börjar få lite bråttom. 20 minuter över tiden dyker tjejens make upp och köper jackan. Ingen som helst ursäkt för förseningen. Folk alltså.. Men jag är ändå glad att jag fick min åtta (!) år gamla jacka såld för 700 spänn. Rätt bra andrahandsvärde ändå.

Nu virkning, kattklappning och Christian Kjellvander i högtalarna. Och en kopp te.

Kommentera

