Tea time

P1030749

För ett tag sedan läste jag om det här violteet i en blogg och blev nyfiken på att prova. Till slut fick jag tag på det i en teaffär. En stor burk blev det. De små var slut och jag var för nyfiken för att leta vidare. Dessutom var det svårt att få tag på hos leverantör så jag vågade inte riskera att bli utan. Lite besviken blev jag på smaken. Hade önskat lite kraftigare smak av viol.. Men teet är gott och burken är fin, så varför klaga?

P1030729

Än är jag inte riktigt inne i tesäsongen, men kanske om det blir lite kallare. Jag gillar att krypa upp i soffan med en kopp, men det är lite farligt att dricka för mycket på kvällen så nattsömnen störs..om ni förstår vad jag menar! 

Kommentera

