Smärtsamt

IMG_8199Alltså förlåt att jag tjatar, men mina lår! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det känns som ett stort blåmärke på vardera låret och varje steg gör ont.  Någonstans känns det ändå bra (bitter sweet), men det här är faktiskt inte skönt. Nu sitter jag här i ångorna av mitt liniment (överdoserat) och ska kolla på de där bönderna på TV. Hoppas att det inte stämmer, det som en lustigurre på jobbet sa – att det är värst tredje dagen.

Klas var så hysteriskt rolig idag förresten. Frågade om jag skulle träna efter jobbet. Jag skrattar fortfarande.

En reaktion på ”Smärtsamt

  1. Pingback: Ben 40 minuter, check! | lifebymanda

Kommentera

