Ny på gymet

IMG_8142

Är ni förvånade över att jag inte berättat något om hur det går med min nypremiär på gymet?  Det har inte blivit av helt enkelt!Jag var där i måndags (!) och även idag tror jag. Jag kunde inte checka in på gymet via Facebook (glömt mobilen hemma) och då är det ju högst oklart om det verkligen har inträffat, har jag hört. Det lär väl visa sig under morgondagen. Har jag träningsvärk kan jag utgå ifrån att mina minnesbilder överensstämmer med verkligheten 😉

Än så länge tycker jag nya gymet verkar bra. Maskinerna ser lite annorlunda ut än på Friskis men fungerar ungefär likadant. Jag är ju inget jättefan av maskinerna (tycker de är rätt tråkiga generellt) även fast vissa fyller sin funktion. Roligare med fria vikter! På varje anläggning finns ett särskilt rum bara för tjejer. Egentligen lite fånigt tycker jag, men samtidigt – det är lite lugnare där inne och det känns lite mer avslappnat. Jag har bestämt mig för att nyttja alla delar av gymet hur som helst. Och ja, det blev Fitness24Seven. Jag är peppad och hade en massa energi när jag kom hem idag. Träning + järninfusion verkar vara grejen!

Kommentera

