Nytt i träningsgarderoben

IMG_8112

Eftersom jag är peppad på att börja träna igen blev jag också sugen på lite nytt i träningsgarderoben. Jag har fått dille på mönstrade tights i svart/vitt och har shoppat inte mindre än två par i veckan. Har även blivit två linnen rikare. Monokromt  ska det tydligen vara. Förra hösten körde jag på färgchock. Jag varierar mig i alla fall 😉

IMG_8111

Kläderna på översta bilden kommer från SOC (Stadium) och de på den nedersta bilden från H&M. Supersköna alla fyra och inte alls så farligt dyra. 200-250 kr/tights och linnena gick på ca 200 kr styck. 

 

En reaktion på ”Nytt i träningsgarderoben

Kommentera

