Ett arv att förvalta

IMG_7922

Alltså jag måste bara skryta lite om min mamma och mina hurtiga mostrar. Här är de alla åtta (en mamma, sex mostrar och en bonusmoster) när de kommit i mål på Lidingöloppet i lördags. De sprang seniorvarianten för 50-plussare (1 mil) och tog sig runt med bravur hela gänget! I vintras åkte de tjejvasan allihopa (fast en hade oturen att bli sjuk och missade loppet). Så friska och hurtiga och jag hoppas att jag orkar flänga runt sådär när jag är i cirka 57-69årsåldern. Dags att börja träna med andra ord, för just nu ligger jag i lä!

Kommentera

