Fika

IMG_0074_2

Idag har jag fikat med den här bönan. Min fina kusin som varit i Nairobi hela sommaren och som jag märkte att jag saknat mer än jag trodde. Vi hängde jämt när vi var små och jag är så glad för det. Så mycket kul som vi haft tillsammans. Att bara ta en fika efter jobbet förresten, så enkelt men så himla trevligt. Ibland är det bra att få input från andra än jobbarkompisarna och Klason faktiskt. Bara snacka om ditten och datten. När jag tänker efter så var det sjukt längesen jag var och fikade. Gjorde det jämt förr. Borde fika mer, helt klart. Tack för idag, det gör vi om! Kanske i Stockholm nästa gång?

Kommentera

