Avkoppling

IMG_7859

Var hos naprapaten idag och fick behandling för mitt bröstben som börjat strula efter att ha varit bra i ett par år. Så irriterande! Nu hoppas jag att det ska vända och bli lika bra som det varit ett bra tag. Blev rätt trött efter behandlingen precis som han sa att jag kunde bli. Jag plockade fram spikmattan och la mig på golvet en stund och vilade. Så skönt! Passade på att rulla lite tennisboll i ländryggen och på översta delen av sätesmusklerna för att lösa upp lite spänningar. Höll nästan på att somna där på golvet. Efter ett tag fick jag sällskap av en närhetstörstande Malva som la sig bredvid och kurrade. Mys ♥

För övrigt har jag varit duktig och gjort mina uppmjukningsövningar för bröstryggen en gång om dagen och det känns som att det går åtminstone lite framåt. Ingen regelrätt träning har det blivit. Jag vill boosta kroppen lite mer med järn och vila först. Nyfiken på om det hänt något med järn- och blodvärdet.. Tycker att det kanske är lite mindre ansträngande att cykla upp för backen på väg till jobbet till exempel. 

Kommentera

