Äntligen trädgårdsarbete

P1030092_1

Det är vildvuxet i trädgården efter alla dessa regn kan jag tala om! En riktig djungel. Det märks att vi knappt varit där den senaste månaden, man får ju skämmas.. Igår gjorde vi i alla fall ett ryck på eftermiddagen så nu tror jag att det syns att vi varit där och jobbat. Bli  ju rädd att någon ska ringa och föreslå försäljning av stugan eftersom den inte sköts.

P1030091
Skämt å sido.  Jag klippte bort en stor del av forsythian som hängde ut över en stor del av vår lila rabatt och massor av ogräs fick vi upp också. Det var så himla skönt att vara där och röja! Jag gillar hösten i trädgården när man kan röja, rensa och flytta runt växter. Jag gillar i och för sig alltid att röja och rensa. Hemma, på jobbet och i trädgården.

Kommentera

