En flaggstång med spindelben

IMG_7811

I torsdags på PT-passet fick jag en serie rörlighetsövningar. SOM jag behöver det. Som en rolig grej så filmade jag i måndags när jag gjorde serien, och det var ju…hmm..intressant. Jag såg en flaggstång med spindelben som var totalt stel. Det finns ju en del att jobba på om man säger så. Tänker mig att jag ska träna ett tag nu och sen filma en gång till och se om jag gjort några framsteg. Idag är dag fyra på raken. Jag är väldigt rätt mör i ryggen får jag erkänna. Både här och var och överallt. Det blir väl så när man börjar rucka på sånt som inte rört på sig på länge. Undrar om jag kan göra några framsteg?

Kommentera

