Kväll på balkongen

IMG_7689

I början av sommaren gjorde vi om lite på balkongen för att det skulle vara trevligt att sitta här om kvällarna medan det är sommar och skönt. Soffan är så trist, men det är ju lätt att hamna där ändå. Här sitter jag nu och vilar ofrivilligt. Jag tror jag fått nackspärr av allt renoverande, och allt jag vill göra är att renovera. Ja alltså, nackspärr har jag garanterat. Det är orsaken till den som jag funderar över. Det kliar i fingrarna. Vill slipa och måla. Det är inte alls stressande att hålla på, snarare infinner sig ett lugn för varje grej som blir klar. Bara det att vi har foder runt toadörren liksom, och att en golvlist har kommit på plats – vilken grej. Medan jag kurerar nacken ägnar jag tiden åt att leta inredningsinspiration. Så roligt!

Lampslingan är gjord av loppisfyndade små lampskärmar som jag fäst på en batteridriven ljusslinga från Clas Ohlson. Det blev riktigt mysigt! 

Kommentera

