Ett sent inlägg

IMG_7662

Hur gott är det inte med jordgubbar och mjölk? Mamma kom förbi med två hinkar i fredags och jag har tacksamt smaskat i mig. Der är verkligen sommarfeeling på jordgubbar. Vi har inte så många på kollo (även fast vi fått mer än nånsin i år) så det har varit lyxigt att verkligen kunna mumsa. Klockan är strax efter midnatt och vi slappar i soffan efter en dag med renovering, renovering, tvätt, lite städ och renovering. Vi har fått massor gjort idag, så himla skönt! Nu är skämsväggen utanför badrummet ett minne blott, hurra! Ska bara målas ett sista varv. Och Klas har börjat få ordning på dörrposterna.

Förkylningen har i stort sett packat kappsäcken men det där sista vill inte riktigt ge med sig. Längtar efter att kunna träna igen. Nu borde det inte vara alltför långt kvar. Är sugen på att testa några nya övningar jag läst om i bloggar, och så vill jag springa och få lite fart i benen inför nästa I´m a runner-lopp som är om ett par veckor. Känner också att jag skulle vilja få tips om bra rörlighetsträning för ryggen. Den är stel, och jag vill förhindra att den blir ännu värre. Planer, planer.. Kul!

Nu ska jag nog börja bege mig mot sängen. Hur tråkigt det än känns så börjar det bli dags att så sakteliga ställa om till arbetstid. Jag ska vara på jobbet kl 7 om en vecka och idag sov jag till 10.20… Inte helt i fas alltså. När sov jag så länge sist? Galet.

Kommentera

