Sjukt tråkigt

Efter en jobbig natt där jag vaknat varje timme av snustorr och ond hals har jag haft en riktig sjukdag. Legat på soffan hela dagen och sörplat vatten. Det är det enda som hjälper. Känns som att jag fått i mig ohälsosamma mängder och jag har önskat mig en porlande bäck rakt ner i halsen för att slippa lyfta flaskan. Blev så glad på eftermiddagen när nästäppan släppte taget….bara för att slå sig till ro i nästa näsborre några timmar senare. Suck. Huvudvärk har jag också. Värdelöst. Imorgon måste det vara bättre!

Kommentera

