Sommarförkyld

IMG_7634

Finns det något tråkigare än att bli förkyld? Jo att bli förkyld mitt under semestern och den underbara värmeböljan. Det började redan i lördags, och jag trodde faktiskt att jag skulle vakna frisk i morse. Och så vaknar jag och har blivit sämre?! Halsen gör ont och kliar, och näsan är omväxlande täppt och rinnig. Idag har jag varit placerad i en solstol i skuggan under äppelträdet. Sämre förkylningsläge kan man ju absolut ha,  men snälla låt mig bli frisk nu.. Jag som precis kommit igång med träningen och allt. Klassiskt.

IMG_7643

Vi har i alla fall ätit en god buffé från Martina här hemma och kolat OITNB nu på kvällen. Och umgåtts med våra fantastiska pälsbarn. En ganska bra värdelös dag måste jag säga!

Kommentera

