Kompis med kameran

Något underligt har hänt. Jag har börjat intressera mig för hur man  fotar med Klas systemkamera. Att ta bilder rakt upp och ner har jag förstått mig på ett tag, men nu börjar jag lära mig att fixa ett djup i bilderna och lite bättre skärpa. Och jag har fått basic kunskap om de olika objektivens fördelar. Vi får se om det kanske blir lite snyggare på bloggen framöver! Har inte haft intresset eller orken att försöka lära mig tidigare, men nu känns det jättekul. Här är gårdagens och dagens nybörjarbilder.

P1010786

P1010792

P1010874

P1010876

P1010878

P1010883

P1010891

 

2 reaktioner på ”Kompis med kameran

    • Tack Jerk! Har alltid velat fota regn på rutor, så det var kul att det lyckades 🙂 Kikade in på din blogg för några dagar sedan, du har talang! Kul att få se bilderna!

Kommentera

