Lyckan och svetten

Idag tog jag med mig mamma till träningen för veckans andra pass. Två pass på en vecka, det var längesedan! Det har gått så himla bra och varit så roligt båda gångerna att jag varit alldeles hög på endorfiner när jag gått därifrån. Trots halverad dos smärtlindring sedan ett par veckor tillbaka har jag inte fått mer ont och bara det gör mig peppad till tusen! De båda passen har varit väldigt lika (nästintill identiska) i upplägg men idag brassade jag på lite mer vikt. Kommer ha ännu mer träningsvärk imorgon.. Jag började båda passen med att springa på löpbandet. Tror ni jag blev nöjd när det gick mycket lättare än förväntat? 🙂 Uppskattningsvis omkring 7 min/km i snitt. Note to self: försök öka tiden nästa gång, det är snart dags för nästa I´m a runner-lopp (slutet av juli). Fortsatte med rumpa och axlar för att sedan avsluta med rygg.  Idag hade jag turen att bli bjuden på middag efter träningen också. Mamma hade lagat supergod köttfärssås (gjord på kött från mosters djur) och spaghetti, tack för det!

Det blir ett bildlöst inlägg den här gången, men jag kan tala om att hade jag slängt upp en bild hade det varit på ett knallrött ansikte och en svettig kalufs. Nu rostade mackor i soffan och sen ska jag faktiskt krypa till kojs. Natti!

Kommentera

