..och en tämligen värdelös start på veckan också

IMG_7402

Som om det inte räckte med en dag liggandes på soffan i plågor. Nä nu har jag varit hemma från jobbet i två dagar också. Legat på den här soffan och känt mig sunkig. Huvudvärken har i stort sett släppt (känner av lite någon gång ibland) men jag har..äum..varit lite risig i kistan på sistone. Igår så pass att jag fick stanna hemma. Kände mig ändå oförskämt pigg och tänkte att allt skulle reda sig med lite Loperamid. Nog blev det lugnare allt, men jag fick ont i magen istället. Ända från lunch igår och hela kvällen var jag påverkad av ont. Fick nästan inte i mig nånting och mådde illa. Så det fick bli hemmahäng idag med. Lite trött, men rätt okej kände jag mig ända till på eftermiddagen när den där eländiga magen började göra ont igen. Innan dess hade jag sagt att jag skulle gå och jobba imorgon. Jag satsar fortfarande på det, men det kan hända att jag får gå hem om det börjar strula. Jag har i alla fall ringt och bokat en tid hos min husläkare i nästa vecka, för nu vill jag ta reda på vad det här beror på. Hoppas att magvärken bara är en biverkan av pillren jag petade igår mig i morse.. Usch, magont är elakt. Man blir så allmänpåverkad. Fuck magont.

Kommentera

